Nieuwe naam

Studio Schoot verder als VIZIO

Vijf jaar na de overname van Studio Schoot in Oirschot, hebben de nieuwe eigenaren Jeroen Renders en Silvia Hoppenbrouwers ervoor gekozen om de bedrijfsnaam te wijzigen in VIZIO. De vorige naam was nog verbonden aan de vorige eigenaar en gezien de vele veranderingen in de markt en de professionalisering van de organisatie was het tijd om te kiezen voor een nieuwe bedrijfsnaam, identiteit en website.

Making things amazing
VIZIO, een samentrekking van visie en visuele communicatie, krijgt als ondertitel ‘the sign company’. Dit om de bedrijfsactiviteiten te verduidelijken en om het hoge kennisniveau en de lange ervaring te onderstrepen. Hoppenbrouwers: “Het bedenken van een nieuwe bedrijfsnaam was geen sinecure. We hebben met elkaar diverse richtingen verkend en unaniem gekozen voor VIZIO. De ondertitel geeft daarbij aan dat we niet zomaar een signbedrijf zijn. We beschikken over ruim 30 jaar ervaring en inmiddels zijn we gegroeid van 5 naar 12 mensen. Een team dat staat voor verbazingwekkend mooie dingen. Vandaar ook onze nieuwe slogan: Making things amazing.”

Interieurprojecten
Renders en Hoppenbrouwers waren beiden al jaren werkzaam bij Studio Schoot, voordat ze in 2015 het bedrijf overnamen. Renders: “De afgelopen vijf jaar hebben we keihard gewerkt en een kwaliteitsslag gemaakt door het machinepark te moderniseren en op zoek te gaan naar nieuwe en innovatieve producten en oplossingen. Ook investeren we doorlopend in onze mensen, het belangrijkste kapitaal van ons bedrijf. Op deze manier kunnen we perfect blijven aansluiten bij de vraag van onze klanten. VIZIO is dan ook een modern en professioneel signbedrijf met een duidelijke visie. We richten ons op de signmarkt in de breedte met een sterke voorkeur voor interieurprojecten. We werken vooral voor ontwerpers, (interieur)architecten, standbouwers, projectontwikkelaars, scholen, bedrijven en winkelcentra.”

Verlengstuk van de ontwerper
De afgelopen jaren is het klantenbestand van VIZIO flink uitgebreid. Met name op het gebied van interieur groeide de vraag. Hoppenbrouwers: “Een uitdagend en interessant vakgebied, waarbij het nog meer dan bij ander signwerk aankomt op kwaliteit en nauwkeurigheid. We hebben laten zien dat we ons ook hierin kunnen onderscheiden. We houden dan ook van uitdagingen en nieuwe ideeën en gaan het liefst als verlangstuk van de ontwerper aan de slag. Als het eerste concept er ligt, sluiten we graag aan om samen de beste oplossing te vinden. Onze studio neemt daarna het stokje over van de ontwerper om alles uit te werken. Wij proberen de klant daarbij zoveel mogelijk werk uit handen te nemen, zodat de verantwoordelijkheid voor een perfect eindresultaat ook bij ons ligt.”